Retourneren

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling?

Binnen 28 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je bestelling terug sturen op eigen kosten en in originele verpakking.

De artikelen dienen ongedragen te zijn, anders zullen ze niet retour worden genomen.

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retour storten wij het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten (niet de retourkosten) terug op jouw rekening .

Retourneren
Foutje?

Heb je problemen met je bestelling?
Stuur ons dan zo snel mogelijk een bericht zodat we een oplossing voor je kunnen bedenken! Je kunt ons bereiken via het contactformulier op onze site, per mail info@villamoo.nl of je kunt een chat starten op onze Facebookpagina 🙂
Hoe je ook in contact wilt komen met ons; we streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Wacht altijd af met het terugzenden van je bestelling tot wij je instructies hebben gegeven.
Let op: in het weekend zijn we gesloten.

Contact opnemen
Heb je een klacht?

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@villamoo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat  of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Contact opnemen
Pakketje vermist?

Het komt helaas wel eens voor dat er iets fout gaat met een zending.
Bij een zoekgeraakte zending bieden wij een passende oplossing aan door de bestelling opnieuw te verzenden.
Mocht het niet mogelijk zijn om een artikel opnieuw te leveren dan zullen wij een cadeaukaart van het totaalwaarde aanbieden.
Stuur ons zo snel mogelijk een bericht als je ziet dat er een fout is met je zending en wacht altijd af op onze instructies voordat je actie onderneemt.

Contact opnemen
Retourproces:
01
Retour aanmelden
Je kunt via de onderstaande link gemakkelijk je retour aanmelden door alle stappen te volgen.
Je kunt tot 28 dagen na het ontvangen van je bestelling je pakketje aanmelden.
02
Pakketje inpakken
Stop het retouritem terug in de originele verpakking en verzend deze in een verzendzak of verzenddoos.
Hou er rekening mee dat de originele verpakking van het product niet beschreven of beplakt dient te worden.
Het verzendlabel kun daarom plakken op de verzendzak of verzenddoos.
Vergeet in alle tijden niet de retourformulier erbij te doen!
03
Pakketje verzenden
Geef je pakketje af bij het servicepunt van jouw gekozen vervoerder. (Tenzij je hebt gekozen voor afhalen)
Neem het retourbewijs in ontvangst en bewaar deze tot je een mail van ons ontvangt dat jouw retour is terugbetaald.
04
Verwerking
Vanaf nu is het afwachten!
Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retourpakket storten wij het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee de aankoop is gedaan.
Heb je gekozen om achteraf te betalen? Klarna)
Dan wordt je openstaande factuur aangepast.
Omhoog!